KOMPEXNÍ SLUŽBY BOZP a PO

Musíte řešit povinnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO)  plynoucí z právních předpisů ČR? Samozřejmě, je to zákonná povinnost každé právnické či podnikající fyzické osoby. Proč tedy nevyužít efektivní a výhodný způsob, kterým je komplexní systém BOZP a PO  CIVOP SYSTEM®?.

 Společnost CIVOP s.r.o., která zaujímá dominantní pozici na trhu outsourcingu BOZP a PO, zajistí všechny Vaše zákonné povinnosti, a to i  v režimu „náhradního plnění.

 Co je CIVOP System®?

Cílem systému je pomocí ověřených preventivních opatření chránit zákazníka před ohrožením jeho zaměstnanců či majetku, i před finančními postihy, které vyplývají z neznalosti či nedodržování platných právních předpisů.

 

Komplexní systém je maximálně variabilní a lze jej „ušít na míru“ každé společnosti bez ohledu na počet zaměstnanců či pracovišť.  Systém  se v průběhu posledních let vyvinul do tří základních variant:

 

CIVOP SYSTEM®

MALÁ FIRMA

STŘEDNÍ FIRMA

VELKÁ FIRMA

Nejjednodušší varianta systému je určena výhradně malým firmám s maximálním počtem 15 zaměstnanců a převážně s jedním pracovištěm.

Nejrozšířenější variantu komplexního nejčastěji využívají společnosti s počtem zaměstnanců mezi 16 až 200, kteří pracují na jednom i více pracovištích.

Nejrobustnější varianta systému se zaměřuje na korporace s velkým počtem zaměstnanců (obvykle 300 až 2000) a sítí provozoven po celé ČR.

 

Jak systém funguje?

Realizace komplexního systému CIVOP System®  probíhá ve dvou etapách. Prvním krokem je tzv. zavedení systému, poté jsou poskytovány následné služby, které udržují funkčnost systému a umožňují poskytování garance. V rámci systému se řeší především tyto standardní činnosti:

  •   audity BOZP a PO na určených pracovištích,
  •   identifikace procesů BOZP a PO a návrh jejich zefektivnění v rámci systému,
  •   zpracování dokumentace BOZP a PO a speciálních dokumentů dle potřeb a požadavků klienta,
  •   provádění kontrol BOZP a PO na všech pracovištích po celé ČR,
  •   realizace povinných školení BOZP a PO dle potřeb klienta,
  •   vedení povinné agendy BOZP a PO ve spolupráci s klientem,
  •   poradenství BOZP a PO,
  •   asistenční služby v krizových situacích (kontroly státního dozoru, úrazy apod.),
  •   internetové služby a školení e-learningem,
  •   zajištění revizí a kontrol dle potřeb klienta.

 

Co získá klient

Způsob externího zajištění služeb (outsourcingu) přináší klientům především optimalizaci nákladů. S pomocí operativních služeb (regionální pobočky, stálý poradenský servis, bezplatná asistenční služba) funguje zajištění BOZP a PO na špičkové úrovni běžné v zemích EU. Tým více než 40 specialistů (vlastních zaměstnanců) je schopen řešit oblast BOZP a PO špičkové úrovni, která minimalizuje rizika spojená s oblastí BOZP a PO. Fungování prostřednictvím regionálních pracovišť a dceřiné firmy na Slovensku zajišťuje maximální operativnost.

 Garance

Pro naše klienty garantujeme špičkovou kvalitu služeb. I proto jsme kromě certifikátu jakosti ISO 9001 získali rovněž certifikáty ISO 14001 a OHSAS 18001. Kromě garance kvality služeb a asistenčních služeb v případě vzniku krizových situací (pracovní úrazy, kontroly státního odborného dozoru apod.) jsme navíc v roce 2007 získali speciální profesní pojištění, abychom klientům poskytli maximální jistotu. Toto pojištění kryje kromě jiného i případné pokuty ze strany orgánů státu.

Handicapovaní pracovníci řeší

  •   Komunikaci s klienty
  •   Koordinaci zakázek
  •   Zpracovávání dat v informačním systému
  •   Administrativní činnosti
  •   Sledování a aktualizaci databáze právních předpisů
  •   Zasílání informací o změnách právních předpisů klientům
  •   Poradenský servis po telefonu

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode