OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ SLUŽBY CALL CENTRA, OUTSOURCING NÁKUPU

 

Obchodní a marketingové služby v režimu náhradního plnění zajišťujeme především prostřednictvím call centra, v němž pracují výhradně osoby se zdravotním postižením.

Call centrum řeší pro klienty zejména marketingové činnosti jako jsou průzkumy trhu, aktualizace klientských databází, zjišťování údajů dle zadání klienta, ale je schopno realizovat rovněž speciální projekty dle potřeb zákazníka.

Služby outsourcingu nákupu spočívají v zajištění celého procesu nákupu zboží či služby pro klienta, a to od zajištění poptávky na zboží, přes výběr nejvýhodnější varianty a zajištění logistiky či balení až po dodání klientovi. V rámci náhradního plnění jsme schopni zajistit rovněž řešení odborných služeb partnerských firem, které jsou realizovány ve špičkové kvalitě odbornými společnostmi a nabízeny přes Příležitosti bez bariér s.r.o. v režimu náhradního plnění.

Co získá klient

Využití obchodních a marketingových služeb call centra a outsourcing nákupu přináší klientovi (kromě dobrého pocitu ze zaměstnání handicapovaných lidí), rovněž špičkové profesionální služby v ceně, kterou výrazně zvýhodňuje režim náhradního plnění.

Garance

V rámci obchodních a marketingových služeb call centra a outsourcing nákupu garantujeme řešení činností v rámci režimu náhradního plnění. Ručíme rovněž za kvalitu poskytovaných služeb, které realizují zdravotně postižení pracovníci.

 

Handicapovaní zaměstnanci řeší

 

  • Činnosti call centra a komunikaci
  • Zpracovávání reportingu pro klienta
  • Zadávání a vyhodnocování poptávek a výběrových řízení
  • Veškerou administrativu projektu a zakázek

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode